30 april 2009

Zieke Ellen

Onderweg naar Rotterdam Airport moesten we stoppen om Ellen even over te laten geven. Ze is ziek en dat is nu, acht uur later, nog niet veel beter. Zodra we na een uurtje vliegen en een uurtje "ondergrondsen" in Hammersmith aankwamen is ze gaan liggen en slapen. In het vliegtuig heeft ze nog dankbaar gebruik gemaakt van het kotszakje en we hebben er twee extra in de tas van Ellen gedaan.
Ze is nu net op en gaat wat thee drinken.
Over een uur vertrekken we naar Heathrow om via Parijs en Johannesburg naar Durban te gaan.
Ik hoop dat Ellen wat van de reis kan genieten.

1 opmerking:

  1. Lennart de Vries30 april 2009 om 20:08

    Beterschap El.

    En ja, goed ingeschat. Ik heb net voor een halfjaar langer bijgetekend.

    Succes in Zuid-Afrika.

    BeantwoordenVerwijderen

De gevende mens is een beter mens

Ik las onlangs het boek The Storyteller of Auschwitz van Siobhan Curham. In een van de eerste hoofdstukken ontmoet de hoofdpersoon, de Jood...