23 april 2009

Molens

Lees onze meest recente nieuwsbrief

Vorige week zijn Martha en ik met een vriendin uit Zuid Afrika een middagje op stap geweest. De molens in Kinderdijk zijn dan altijd een dankbare plek om naar toe te gaan en leveren met een beetje inspanning al gauw wat mooie plaatjes op (klik op de foto's voor een grotere weergave):










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De gevende mens is een beter mens

Ik las onlangs het boek The Storyteller of Auschwitz van Siobhan Curham. In een van de eerste hoofdstukken ontmoet de hoofdpersoon, de Jood...