Vandaag een "off-day". Om 12.00 zat ik al m'n maximum pijnstillers en zojuist, na een poosje te hebben geslapen, is het gaan zakken. Omdat ik niets leukers kan bedenken heb ik wat foto's in de tuin gemaakt. Hieronder wat plaatjes. Her en der heb ik de werkelijkheid wat gepimpt:






Geen opmerkingen:
Een reactie posten