22 maart 2009

Wat plaatjes

Kinderen zijn altijd dankbare 'objecten' om te fotograferen. Onbevangen, verrast, verlegen, puur; het zit er allemaal in.
Hieronder een paar plaatjes die ik afgelopen weekend op en om de LOGOS HOPE heb geschoten.







1 opmerking:

  1. mooie plaatjes zeg!
    onze oudste dochter (5,5) gaat morgen ook een kijkje nemen met een vriendin van ons.
    ze heeft er onwijs veel zin in. Heeft het kinderfilmpje van de site diverse keren bekeken, kent 'het verhaal' van de logos hope (en OM) en vindt heterg spannend om nu Γ©cht te gaan kijken.

    Ik kan me nog goed herinneren dat ik als jong meisje meegenomen ben naar een schip van OM. Blijvende indruk geweest!

    BeantwoordenVerwijderen

De gevende mens is een beter mens

Ik las onlangs het boek The Storyteller of Auschwitz van Siobhan Curham. In een van de eerste hoofdstukken ontmoet de hoofdpersoon, de Jood...