Zo las ik van de week ergens iemand de uitdrukking "uit de zegen stappen." Deze vier woorden werden gebruikt in de context van het overschrijden van de maximum snelheid. Als je 130 rijdt waar je maar 120 mag, zou je "uit de zegen stappen."
Ik zeg of schrijf verder niets maar vraag je om met me mee te denken over deze gedachte?
Welke vragen roept het op?
Wat voor gevolgen heeft het als je het idee consequent toepast op alle terreinen van het leven?

Geen opmerkingen:
Een reactie posten