26 november 2008

Van de kaart 2

Tja, en dan kun je weer uitpakken. Een migraine en griepachtige verschijnselen hebben me te pakken dus... niet duiken op galapagos.

1 opmerking:

  1. Aartje Tumkaya-Hak27 november 2008 om 17:19

    Ha Jan,

    Veel sterkte en beterschap!

    Groeten Aartje Tumkaya

    BeantwoordenVerwijderen

De gevende mens is een beter mens

Ik las onlangs het boek The Storyteller of Auschwitz van Siobhan Curham. In een van de eerste hoofdstukken ontmoet de hoofdpersoon, de Jood...