En zo zit je meteen weer in het oude dagritme. Alles is altijd snel weer gewoon. Waar ik nog even vanaf moet zien te komen is een bacterietje die ik uit Egypte heb meegenomen en m'n spijsvertering en afvoersysteem in een hogere versnelling heeft gezet.
Vandaag met nieuwe energie begonnen aan weer een "paper" voor mijn studie. Nu doe ik "Biblical Interpretation". Twee "papers" van elk 2500 woorden die aan strenge eisen moeten voldoen. De helft van het eindcijfer wordt bepaald door hoe nauwgezet aan die eisen is voldaan.
Morgenmiddag naar Terschuur voor een vergadering. Daar zie ik nu al tegenop. Niet zozer om de vergadering maar meer om de file waar ik op de terugweg in kom te staan. Misschien doe ik het helemaal anders. Ik zou mijn hardloopkleren mee kunnen nemen en op de Veluwe een uur gaan hardlopen om vervolgens na de file pas naar huis te rijden. Nu ik het schrijf vind ik het een goed idee. Morgen zal ik melden of ik het ook heb uitgevoerd of dat ik er met een of andere slappe smoes van afzie.
Over religie, kerk, christendom, verbazing, mijmeringen en gebeurtenissen tijdens mijn omzwervingen door binnen- en buitenland. Vragend en onderzoekend. Dit is een persoonlijk blog en wat ik schrijf is dan ook niet representatief voor de organisatie waarvoor ik werk of voor de kerk waar ik lid van ben.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
De gevende mens is een beter mens
Ik las onlangs het boek The Storyteller of Auschwitz van Siobhan Curham. In een van de eerste hoofdstukken ontmoet de hoofdpersoon, de Jood...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten