18 mei 2008

Onderweg naar huis

De zon gaat onder en de A1 is vrijwel verlaten. Ruben rijdt. Gelukkig. We zijn onderweg naar huis vanuit Enschede. Ik heb zojuist in een jongerendienst gesproken en het ging wel lekker. Nog even een groepje tieners aangesproken en gechecked of ze er iets van begrepen hadden. Ze konden de preek zelfs voor me samenvatten.

Al met al toch een lange werkdag. Eerst gesproken in de Brandy en tegen vieren vertrokken naar Enschede. Voordat we thuis zijn zal het tegen middernacht zijn. We moeten nog eten, dat zal de mac wel worden.

Wat ook lekker is als iemand anders rijdt is dat ik kan lezen of werken. Daarom heb ik twee boeken meegenomen en ga nu snel aan de lees.
Die nieuwe oude auto rijdt overigens super relaxed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De gevende mens is een beter mens

Ik las onlangs het boek The Storyteller of Auschwitz van Siobhan Curham. In een van de eerste hoofdstukken ontmoet de hoofdpersoon, de Jood...