19 oktober 2007

Terug in Amman

Een etmaal in Petra geweest. In een ranzig hotelletje (Petra Gate Hotel) verbleven waar ik tijdens het avondeten de wereldproblematiek besprak met twee Australiers, een Canadees en twee Amerikanen. Nachtwandeling gedaan naar de Treasury (zie foto) en vanmorgen stond ik om 06.30 aan de poort om naar het eindpunt van de Petratour te lopen. Raakte in gesprek met John (uit het hotel). Ik verdacht hem er al van christen te zijn. We hebben drie uur lang onafgebroken gepraat over het geloof, het leven Gods wil, huwelijk enz.
Nu ben ik net weer terug in Amman en ga even een dutje doen. Ik word oud (hoop ik).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De gevende mens is een beter mens

Ik las onlangs het boek The Storyteller of Auschwitz van Siobhan Curham. In een van de eerste hoofdstukken ontmoet de hoofdpersoon, de Jood...